Schüco lanserer en internasjonal merkevarekampanje med Joachim Löw som frontfigur. Med sikte på å styrke merkevaren og utvide kjennskapet til produktene, starter en multimediakampanje nå i juni. Samarbeidet med Joachim Löw er planlagt å vare til slutten av 2020.
– Joachim Löw motiverer sitt mannskap og seg selv til topp prestasjoner. Han er alltid profesjonell og fokusert. Han tar ansvar, står for troverdighet og kontinuitet. Dette er verdier som passer godt med Schüco og som mange mennesker verden over verdsetter. Jeg gleder meg til et godt samarbeid, sier Andreas Engelhardt, CEO i Schüco.
Under sitt besøk i Bielefeld beskrev Joachim Löw Schüco som et teknisk innovativt, moderne selskap med klare verdier og et godt rotfeste. Han er spesielt begeistret for de mange komfortløsningene som forenkler livet og det å bo. I denne forbindelse ser han frem til et godt samarbeid og tre spennende år.
Kampanjehistorien
Det engelske uttrykket cocooning representerer trenden med å tilbringe mer tid hjemme. Det blir stadig viktigere å kunne trekke seg tilbake til et skjermet privatliv. Basert på dette forteller Schüco med sin nye kampanje underholdende historier, som viser en annen side av Joachim Löw. Hensikten er å presentere fordelene Schüco produktene tilbyr for privatsfæren i hjemmet– som komfort, sikkerhet, design og energieffektivitet – på en humoristisk og morsom måte.
– Hjemme, det betyr ren avslapping for meg. Her tilbringer jeg tid med venner og familie og kan være meg selv, sier Joachim Löw.