Fremtidens Byggenæring er det ledende frie fagmagasinet rettet mot en byggenæring i rask endring. Fremtidens Byggenæring har et opplag på om lag 18 000 eksemplarer per nummer og blir distribuert landsdekkende til beslutningstagere, mellomledere og nøkkelpersonell på prosjektene.
Fremtidens Byggenæring fokuserer på høy kvalitet på layout og god faglig dybde.
Redaksjonell uavhengighet er viktig for oss. Derfor garanterer vi å levere nyheter som ikke er farget av eierskap knyttet til organisasjoner, foreninger eller politiske partier. Dette er prinsipper vi setter høyt som et uavhengig fagmagasin. Fremtidens Byggenæring har gjennom 15 år opparbeidet relasjoner til faglig sterke samarbeidspartnere og støttespillere, noe som gjenspeiles i kvaliteten vi leverer.
Som standard i våre trykksaker må vi ha:
Display annonser er en god måte å skape oppmerksomhet og kjennskap på. Gjennom synlighet på forsiden når man ut til et bredt publikum, mens man gjennom synlighet på artikkel- format treffer spesifikke lesergrupper gjennom målstyring.
En perfekt måte å sikre en “top of mind”-effekt hos leserne samtidig som man bygger merkevare.
Native annonsering er perfekt for deg som ønsker å påvirke leserne i større grad gjennom lærerike artikler om deres bedrift, om spesifikke løsninger eller produkter dere besitter, eller kundeopplevelser.
Målet er å tiltrekke seg oppmerksomheten til definerte målgrupper gjennom skreddersydde artikler som fremlegge aktuelle problemstillinger din bedrift enkelt kan løse for dem.
Vi merker artikkelen klart som annonsørinnhold da dette er eneste måten man skaper troverdighet hos leserne.
Byggenæringen er blant Norges største og viktigste næringer, og kampen om
«de kloke hodene» er kanskje aldri vært større.
På fremtidensbygg.no finner du en godt spredt lesergruppe, men felles for alle er at de er segmentert ned til byggenæringen.
Med over 150.000 besøkende hver måned vil dere garantert synes ut til kompetente potensielle søkere gjennom en oppføring på vår «Jobb-side».
Stillingsannonsene får synlighet både på «Jobb-siden», samt i “stillingskarusell” på forsiden og i bunnen av artiklene.
I våres nyhetsbrev finner du en god blanding mellom de mest leste sakene sammen med de nyeste sakene innen byggenæringen.
Med distribusjon hver tirsdag og torsdag til over 16.000 abonnenter er dette en perfekt markedskanal for dere som ønsker å treffe leserne i «leser-modus».
Bygg-Guiden fungerer som en bransje-oversikt hvor leserne enkelt kan navigere seg fram til ønsket bransje, hvilke aktører som leverer tjenester/løsninger eller produkter til den aktuelle bransjen, og hvor de enkelt kan komme i direkte kontakt med disse aktørene.
Med en oppføring her vil dere kunne vise leserne hvilke fagfelt dere opererer innen, og hvilke tjenester dere leverer. Det er og muligheter for å vise bilder av produkter, bedrifts-profil, referanseprosjekter, eller lignende.
Målet med Bygg-Guiden er å skape en plattform hvor virksomheter med et konkret behov enkelt kan komme i dialog med de aktørene som sitter på direkte løsninger for dette behovet.