Hovedmotivet for Schüco privatkunde-kampanjen viser Joachim Löw avslappet i sitt eget hjem.
Hovedmotivet for Schüco privatkunde-kampanjen viser Joachim Löw avslappet i sitt eget hjem. (Foto: Schüco International KG)

Starter merkevarekampanje med Joachim Löw

Schüco lanserer en internasjonal merkevarekampanje med Joachim Löw som frontfigur. Med sikte på å styrke merkevaren og utvide kjennskapet til produktene, starter en multimediakampanje nå i juni. Samarbeidet med Joachim Löw er planlagt å vare til slutten av 2020.

  • Fasade
Motta nyhetsbrev fra Fremtidens Byggenæring

– Joachim Löw motiverer sitt mannskap og seg selv til topp prestasjoner. Han er alltid profesjonell og fokusert. Han tar ansvar, står for troverdighet og kontinuitet. Dette er verdier som passer godt med Schüco og som mange mennesker verden over verdsetter. Jeg gleder meg til et godt samarbeid, sier Andreas Engelhardt, CEO i Schüco.

Schüco starter merkevarekampanje med Joachim Löw. Foto: Schüco International KG

Under sitt besøk i Bielefeld beskrev Joachim Löw Schüco som et teknisk innovativt, moderne selskap med klare verdier og et godt rotfeste. Han er spesielt begeistret for de mange komfortløsningene som forenkler livet og det å bo. I denne forbindelse ser han frem til et godt samarbeid og tre spennende år.

Kampanjehistorien

Det engelske uttrykket cocooning representerer trenden med å tilbringe mer tid hjemme. Det blir stadig viktigere å kunne trekke seg tilbake til et skjermet privatliv. Basert på dette forteller Schüco med sin nye kampanje underholdende historier, som viser en annen side av Joachim Löw. Hensikten er å presentere fordelene Schüco produktene tilbyr for privatsfæren i hjemmet– som komfort, sikkerhet, design og energieffektivitet – på en humoristisk og morsom måte.

  Foto: Schüco International KG

– Hjemme, det betyr ren avslapping for meg. Her tilbringer jeg tid med venner og familie og kan være meg selv, sier Joachim Löw.

REHABILITERING/16. august 2018

Den verdensberømte arkitekt: – Vi er nødt til å rehabilitere bygninger

Den verdensberømte arkitekten, Julien De Smedt, eier av JDS Architects blir en av de store foredragsholderne under lanseringen av Building Green i Oslo. Han oppfordrer til å rehabilitere allerede eksisterende bygninger og mener at det er denne veien vi må gå for å sikre en bærekraftig arkitektur- og byggebransje i fremtiden. Les hele saken

Til toppen