Administrerende direktør, Gunnar Glavin Nybø er fornøyd med å ha tatt valget om hvem som skal bidra i selskapets produksjonsteam før messen i 2025.
– Vi har gjennomført en krevende og viktig anbudskonkurranse. Dette blir den 5. messen under min ledelse og vi har satt oss et mål om å få med 400 utstillere og 40 000 besøkende i løpet av de 4 messedagene. Her skal alle som jobber i byggenæringen føle at de får et forsprang på sine kollegaer og konkurrenter ved å delta. For å få til dette trenger vi faglig dyktige rådgivere på ulike områder. Vi er en gammel møteplass som hele tiden må utfordre oss selv for å være både relevant og aktuell. I tillegg må vi henge med i de siste trendene innen markedsføring, kommunikasjon og arrangementsutvikling. Prosessen med å velge de riktige hodene som både er faglig dyktige og kan fungere godt sammen er derfor helt avgjørende for å lykkes med vårt arrangement, sier Nybø.
Valget i år falt på nettverksbyrået Horn & Co, under ledelse av Frederik Horn. Konkurransen var sterk, men til slutt falt valget på Horn & Co fordi de brukte relevant erfaring til å presentere et nytt og oppdatert konsept og et forsterket faglig team.
– Horn & Co har gjennom sin erfaring fra Bygg Reis Deg 2023 og sin evne til å fornye sitt konsept og sitt «mannskap» overbevist oss om at dette er den riktige løsningen for oss frem mot messen i 2025 sier Nybø.
Horn & Co har knyttet til seg en ressursgruppe som består av selskapene; Hvemm AS, Blake & Friends, Pinakkel, Hensikt og Layer. Det kan være krevende å satse på et nettverksbasert prosjekt og velge riktig medspillere for de ulike oppgavene, men Frederik Horn har lang erfaring i å jobbe med et dedikert nettverk på denne måten.
– Vi er derfor overbevist om at denne konstellasjonen vil bruke våre verdier; skikkelig, smart og modig i sitt arbeid for å fremme vårt arrangement og våre utstilleres løsninger, kommenterer Nybø.
Frederik Horn er glad for tilliten Nybø viser og mener samtidig det viser kraften og potensialet som ligger i å satse på et team bestående av håndplukkede ressurser.
– Når man jobber nettverksbasert handler det om å finne frem til de menneskene som vil løse utfordringene best, snarere enn å presentere løsninger som sysselsetter de folkene man selv allerede har på lønningslisten. Det kan være krevende å kjøpe som kunde, samtidig som det gir grunnlag for mer uavhengige råd som faktisk løser utfordringen, uttaler Horn.
Det var mange byråer med i pitchen om Bygg Reis Deg 2025 og konkurransen var derfor hard.
– Vi hadde gleden av å være med på innspurten av Bygg Reis Deg i 2023 og ble dermed godt kjent med organisasjonen Bygg Reis Deg og selvsagt selve messen, utstillerne og besøkende. Dette var en uvurderlig erfaring å ta med seg inn i pitchen. I tillegg ble det gjennomført grundige evalueringer av 2023-messen. Denne evalueringen, kombinert med erfaringen fra forrige messe og et svært sultent og kompetent team gjør at vi er glade for å få fornyet tillit og ikke minst gleder vi oss til å begynne på arbeidet med arrangementet i 2025.
Bygg Reis Deg ser frem til å komme i gang med arbeidet og gleder seg til å presentere sine konseptuelle tanker overfor sine utstillere på et kick off allerede nå i oktober.